Nasza oferta
Szybki kontakt:




Facebook

Allegro

Sklep stacjonarny

F 20/80 Dobry Sklep Metalowy

ul.Powstańcza 7 lok. 1
61-546 Poznań

Czynny w godz.:

8:00 - 17:00 Poniedziałek - Piątek
9:00 - 14:00 Sobota


Wyświetl większą mapę
Gwarancja satysfakcji

Zakupione towary możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu, ponosząc jedynie koszty przesyłki. Towar nie może jednak nosić znamion użytkowania, a w przypadku produktów pakowanych przez producenta, musi mieć nienaruszone opakowanie fabryczne.

Promocja
N1706-00007
18.94PLN
12.00PLN
i
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 18.94PLN

KLUCZ NASTAWNY ROZSUWANY 180 MM PCV EDYCJA LIMITOWANA KNIPEX
223.48PLN
199.90PLN
i
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 223.48PLN

ZAPRAWA FIS VL 300T POŁĄCZENIA ZESPOLONE FISCHER
55.65PLN
Kielan - sklep metalowy
Narzędzia, śruby, gwoździe, wkręty, okucia, zamki, kołki rozporowe, liny stalowe, łańcuchy, F20/80, technika mocowania, osprzęt, chemia techniczna, kłódki, spawalnictwo, pneumatyka, gospodarstwo domowe, artykuły elektrotechniczne, artykuły instalacyjne.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.dobrysklepmetalowy.pl obowiązujący do dnia 24 grudnia 2014

I. Postanowienia ogólne

1. Witryna znajdująca się pod adresem www.dobrysklepmetalowy.pl jest sklepem internetowym i służy do prowadzenia sprzedaży na odległość, w tym za pośrednictwem sieci internet.

2. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Przy wysyłce towarów na terenie Polski, ceny nie są obciążane żadnymi dodatkowymi opłatami lub podatkami za wyjatkiem kosztów transportu.

3. Zamówienia w sklepie można składać poprzez witrynę internetową www.dobrysklepmetalowy.pl (sklep internetowy), jak również pocztą elektroniczną na adres info@dobrysklepmetalowy.pl, telefonicznie: (061) 833-17-78 lub faksem: (061) 833-78-74. Możliwe jest również pisemne złożenie zamówienia poprzez pocztę tradycyjną (listem poleconym na adres korespondencyjny sklepu).

4. Zawartość sklepu internetowego jest ofertą handlową jednak właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do wycofania lub zmiany cen poszczególnych produktów z przyczyn zależnych i niezależnych od sytuacji rynkowej.

 

II. Realizacja zamówienia

 
1. W momencie złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego, klient otrzymuje e-mailem automatyczne potwierdzenie złożenia zamówienia. Potwierdzenie to nie jest równoznaczne z przyjęciem przez sklep zamówienia do realizacji, a jedynie informacją dla klienta, że treść zamówienia została poprawnie dostarczona do bazy danych sklepu.

2.  Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu lub maila umożliwiającego naszemu pracownikowi weryfikację rzetelności złożonego zamówienia.

Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je telefonicznie lub pocztą elektroniczną prosząc o e-mail zwrotny.

3. Sklep może odmówić realizacji zamówienia i je anulować, lub odmówić rezerwowania towaru dla zamówienia, gdy w jakimkolwiek etapie realizacji zamówienia obsłudze sklepu nie udaje się nawiązać kontaktu z klientem w ciągu 3 dni roboczych od pierwszej próby kontaktu .

4. Momentem zawarcia umowy kupna – sprzedaży między sklepem a klientem jest moment, w którym przedstawiciel sklepu drogą telefoniczną lub e-mailem potwierdza, że zamówienie zostaje skierowane do realizacji (zostaje umówiona konkretna data wysyłki towaru lub data odbioru zamówienia z magazynu sklepu).

5. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie potwierdzenia przez sklep zamówienia złożonego przez klienta

6. Sklep zastrzega sobie prawo nie przyjęcia do realizacji zamówienia w przypadku trwałej niedostępności zamówionego towaru u dostawców lub z powodu innych ważnych przyczyn. W szczególności dotyczy to przypadku, w którym na skutek pomyłki lub usterki technicznej wystąpiłaby oczywista i rażąca niezgodność ceny lub danych prezentowanego produktu z rzeczywistością.

7. Warunki realizacji zamówień nietypowych (nie wynikających z prezentacji produktów na stronie internetowej sklepu) są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.

8. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej DPD, OPEK lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący ponosi koszty dostawy. W przypadku dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej wg regulaminu i cennika Poczty Polskiej
w przypadku dostawy kurierskiej , zależnie od wagi zamówienia (waga obliczana po dodaniu produktów do koszyka).

9. Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:

  • przelewem na rachunek bankowy. Numer rachunku dostępny jest na naszej stronie internetowej oraz przesyłany jest e-mailem w momencie, w którym zamówienie jest skompletowane i gotowe do wysłania. Na życzenie klienta wysyłamy fakturę pro-forma. Towar wysyłamy po wpłynięciu kwoty na rachunek sklepu. Wpłaty należy dokonywać dopiero po potwierdzeniu przez sklep pełnej dostępności zamówionego towaru.
  • przy odbiorze, czyli za tzw. pobraniem + 6pln
  • gotówką w kasie, jeśli odbiór towaru następuje osobiście w magazyni sklepu

10. Czas realizacji zamówienia składa się z:

-okresu od złożenia zamówienia do wysłania towaru (jeśli towar jest dostępny w naszym magazynie, wysyłamy go w ciągu 24 godzin roboczych od momentu złożenia zamówienia. W przeciwnym przypadku, należy doliczyć czas potrzebny na sprowadzenie towaru od dostawcy) 
-czasu potrzebnego na dostarczenie gotowej przesyłki do klienta. Jest on zależny od wybranego sposobu dostarczenia towaru. Dostawa kurierska oznacza dostawę na drugi dzień roboczy od dnia nadania przesyłki, a dostawa Pocztą Polską dociera do adresata zwykle w ciągu 3-4 dni roboczych
11. Dowód zakupu (w sprzedaży wysyłkowej jest to oryginał faktury VAT bądź paragon fiskalny) jest dołączany do przesyłki. Ewentualne błędy w danych zawartych w fakturze Vat należy zgłosić w ciągu 7 dni od daty otrzymania faktury pod rygorem nieuwzględnienia reklamacji.
12.Sklep prowadzi sprzedaż tylko na terenie Polski.
13. Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.  W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone należy nie przyjmować przesyłki oraz skontaktować się jak najszybciej ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.

III. Gwarancja, odpowiedzialność sprzedawcy i zwrot towaru
 

1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie dobrysklepmetalowy.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

 

2. Część produktów posiada gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski w postaci druku karta gwarancyjana. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji. Reklamacje gwarancyjne należy składać zgodnie z treścią gwarancji i na podany w niej  adres autoryzowanych serwisów.

 

3. Wszystkie produkty objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową, zgodnie z przepisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

 

4. Reklamacje na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinny być składane pisemnie na adres sklepu wraz z reklamowanym towarem.

 

5. Reklamowany towar w takim przypadku należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres sklepu.

 

6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony. W przypadku braku możliwości naprawy, sklep wymieni produkt na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe, zwróci nabywcy równowartość ceny produktu.

 

7. Reklamacje są rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku naprawy lub wymiany sprzętu na nowy, termin ten może się wydłużyć o czas potrzebny na przesłanie produktu do serwisu lub producenta oraz odesłanie go do sklepu.

 

8. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty procedur reklamacyjnych pokrywa klient (koszty przesyłek, ewentualne koszty diagnostyki serwisowej sprzętu).

9. W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru lub jego odbioru z magazynu sklepu, klient ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (zgodnie z art. 7 Ustawy z dnie 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty wyłącznie wtedy, gdy będzie dostarczony do sklepu w oryginalnym, nieuszkodzonym fabrycznym opakowaniu, z kompletną jego zawartością (nie tylko samo urządzenie, ale również wszelkie inne dołączone akcesoria, instrukcje i dokumenty). Zwracany towar i dołączone do niego akcesoria nie mogą nosić śladów używania. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego lub dostarczyć osobiście. Do przesyłki ze zwracanym towarem należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe (tu prosimy podać numer konta i dane posiadacza rachunku) czy poprzez osobisty odbiór gotówki w siedzibie sklepu.

10. W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy wartość towaru przelewem w ciągu 7dni roboczych od momentu jego otrzymania. Zwrotowi podlega jedynie należność za zwracany towar. Zwrotowi nie podlegają opłaty dodatkowe, związane z przeprowadzeniem transakcji, jeśli w danym przypadku takowe występowały na dokumencie sprzedaży (opłata dostawę, opłata za płatność w kanale internetowym ).

 

IV. Ochrona danych osobowych

1. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, a także w celu obsługi ewentualnych reklamacji oraz w celu ułatwienia ewentualnych przyszłych zakupów. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

2. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu dobrysklepmetalowy.pl są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich  wykorzystywania lub ich usunięcia.

3. Struktura witryny sklepu została zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było     odwiedzać bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych.

 

V. Postanowienia końcowe

 

1. Właścicielem sklepu dobrysklepmetalowy.pl jest firma F20/80 Maciej Kielan  z siedzibą ul. Powstańcza 7 lok. 1, 61-546 Poznań, o numerze NIP 782-102-86-29, REGON 630433406

2. Miejsce wykonywania działalności sklepu jest ul. Powstańcza 7 lok. 1, 61-546 Poznań

3. Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i  elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495), klient kupujący sprzęt elektryczny lub  elektroniczny, ma prawo zwrócić stary (zużyty) sprzęt tego samego rodzaju do sklepu, w którym kupił nowy produkt. Klienci chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o  odsyłanie zużytego sprzętu pod adres korespondencyjny sklepu. Koszt przesyłki ponosi klient.

4. Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z jego brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia.

5. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem dobrysklepmetalowy.pl a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

Wydrukuj

Twój koszyk
Twój koszyk jest pusty
Zaloguj się
Login:
Hasło:
Nie pamiętasz hasła?
Zarejestruj się

SZANOWNI KLIENCI !

%

CENY W SKLEPIE INTERNETOWYM SĄ NIŻSZE OD CEN W SKLEPIE STACJONARNYM !

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ PRZEZ SKLEP INTERNETOWY.


  

Zapraszamy wszystkie przedsiębiorstwa do skorzystania z zakupów w hurtowni narzedziowej on-line.

Ze względu na ogromną ilość pozycji w naszym e-sklepie w przypadku trudności ze znalezieniem danego produktu zachęcamy do używania opcji SZUKAJ, jeśli jednak nie ma tego czego potrzebujesz lub masz szczegółowe pytania prześlij mail z zapytaniem na:

Kanały Płatności

Płać szybko i wygodnie za zakupy w Naszym sklepie dzięki elektronicznym płatnościom Przelewy24

Przelewy24

Nowości w ofercie
Dobry Sklep Metalowy, ul. Powstańcza 7 lok. 1, 61-546 Poznań
tel: 61 8331775 info@dobrysklepmetalowy.pl
InfoSerwis - tworzenie sklepów internetowych
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.